۱۸ سوال واجد صلاحیت سازی مشتریان ۱۳۹۶-۸-۹ ۲۱:۲۱:۳۸ +۰۰:۰۰

Project Description

۱۸ سوال سازمان فروش تا بداند که مشتریان احتمالی ارزش پیگیری دارند یا نه؟

هر سرنخی برای خدمت یا محصول شما مناسب نیست. مهم نیست نیروی فروش تا چه حد آنها را مناسب میداند (یا از آنها میخواهد خود را با محصول یا خدمت ما وفق دهند). خریداران صرفا چون نیاز مبرم دارند، آخرین مهلت خریدشان است یا پول پارو میکنند، خرید نمیکنند؛ بلکه آنها به خاطر ترکیبی از تمام این عوامل و عوامل دیگر، خرید میکنند.
در طی تایید و رد صلاحیت توسط فروش، تیم فروش نمی تواند بر اساس یکی از این معیارها، مورد مناسب را تایید کند. فروش مجبورست مورد مناسب را بر اساس تمام عوامل مرتبط تایید نماید.

هرچند سوالات مخصوص تیم فروش که نماینده میپرسد، به محصول یا خدمتی که میفروشند بستگی دارد، ولی در اینجا ۱۸ سوال جامع برای شروع مکالمه آماده کرده ایم که به شما کمک میکند به صلاحیت مشتری موفق، پی ببرید.

  • زبان : فارسی

  • نوع فایل : Pdf

  • حجم فایل: ۱۴۴۹ کیلوبایت
  • رمز فایل : kachar.ir
  • تالیف و انتشار: KACHAR.IR

برای دانلود در قسمت روبرو اطلاعات را تکمیل نموده و بر روی دکمه ی
“ارسال لینک دانلود به پست الکترونیک”
کلیک کرده تا لینک دانلود برای پست الکترونیک شما ارسال گردد.

لطفا برای دانلود اطلاعات زیر را تکمیل کنید

نام و نام خانوادگی (الزامی)

پست الکترونیک (الزامی)

شماره تلفن همراه (اختیاری)

نام سازمان / شرکت (الزامی)

پست سازمانی خودر را انتخاب کنید (الزامی)

تعداد پرسنل فروش و بازاریابی (الزامی)

آیا از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بهره می برید؟ (الزامی)

به پرسش زیر به صورت عددی پاسخ دهید!